Reklamácie a vrátenie

Zásielka nie je v poriadku alebo ste omylom nakúpili iný tovar ako potrebujete? Nič sa nedeje, všetko sa dá vyriešiť.

Zásielka je poškodená

Až vám prepravca predá do rúk balíček, starostlivo ho skontrolujte - balíček, nie prepravcu. Pokiaľ objavíte akékoľvek poškodenie, nepreberajte ho.

Balíček vyzeral v poriadku, ale tovar je napriek tomu rozbitý?

Ak zistíte poškodenie až po prijatí zásielky, informujte nás o tom bezodkladne na telefónnom čísle +421 233 329 121 alebo e-mailom na info@drevobox.sk - uveďte číslo zásielky a pripojte fotky poškodeného tovaru spolu s celou zásielkou. Na fotkách im to nemusí nijak výrazne svedčať, iba potrebujeme vedieť, čo sa stalo. Na ďalšom postupe sa dohodneme, rozhodne vám buď obratom pošleme nový tovar alebo vrátime peniaze.

Tovar nebol dodaný kompletný

Urobili sme chybičku a niečo chýba? Okamžite to napravíme! Len nám dajte do 3 pracovných dní vedieť na telefónne číslo +421 233 329 121 alebo e-mailom na info@drevobox.sk a my vám chýbajúci tovar hneď pošleme.

Produkty vám nevyhovujú

Nevadí! V tomto aj v akomkoľvek inom prípade, keď s doručenou zásielkou alebo jej časťou nieste spokojní, stačí do 30 dní poslať tovar späť.

Informujte nás telefonicky na +421 233 329 121 alebo emailom na info@drevobox.sk, potom tovar zabaľte a zašlite na adresu:

ČistéDřevo s.r.o.

Těšínská 1529

Šenov 739 34

Zaplatenú čiastku vám vrátime späť na váš účet.

Pokiaľ si s reklamáciou a vrátením tovaru neviete rady, zavolajte Tomášovi, ktorý vám rád poradí. Telefón je +421 233 329 121 a zastihnete ho každý pracovný deň od 7:30 do 15.30.